luni, ianuarie 26, 2009

Spinii-a doua parte


August.Campul tremura in amalgamul de soare rece si vantul caldut,atat de nepasator aducand cu el praf si pulbere si vise si tot ce putea lua cu el in dezamagirea ca nu le va mai auzi vreodata.Ganduri care nu incetinesc,menite sa deruteze.Mirosul campului e profund si asa esti si tu.Tu cu sfera ta luminoasa si calda,atat de departe.Baiatul:M-as transforma in vant,iubito,de as putea ajunge la tine!Persoana iubita:Dar nu esti vant..Baiatul:Nu inteleg...de ce?Persoana iubita:Vezi,apune soarele.Plec.
Analogie.Pagina de jurnal.Nu existi si-mi lasi un gol in suflet.Tocmai pentru ca nu existi.Gelozia este o optiune.Multi o aleg.Dar gelozia face parte din iubire si iubirea face parte din noi,din noi doi.Aiurea.
Martie.Ziua fara viata.Am venit la tine si te-am oprit din mers.Te-ai uitat in ochii mei,probabil sa deslusesti ce gandesc.E greu,nu?Mi-a placut dezorientarea ta,atunci cand nu am spus nimic.N-ai intrebat.Mai condus pe o banca.O banca veche,de pe o straduta pietruita,tot veche.M-am uitat la tine iar,erai senin.Eu eram departe.Ti-am simtit oricum frica.Probabil tot eu ti-am implantat-o.Tarziu.
Analogie.Ultima noapte.Suntem fantome.Fantome ale deznadejdilor si disperarii,suflete vii,dar moarte la suprafata.Inuman de realisti,ne lasam prada vietii.Viata ne merita,noi nu o meritam pe ea.Asa ca ne alegem drumul.Esti de fapt un om.La asta ma asteptam..Unde se duce tot ce scrii?Daca va ramane,atunci iti voi spune.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Viata e impletita din fantomaticile luni in care cel ce exista nu e real.
O zi minunata iti doresc