vineri, septembrie 02, 2011

Inceput


Motivul pentru care nu am mai scris de atat de mult timp este faptul ca nu mai simteam ca ceea ce scrisesem pana in acel moment face parte din mine.M-am schimbat atat de mult incat tot ce citesc din postarile vechi mi se pare o drama totala.Eu,cea de acum, sunt de o veselie neobisnuita si de un optimism desavarsit.Da,am unele momente de tristete si refulare a tuturor lucrurilor care ma scot de pe ruta,dar nu se aseamana cu nimic fata de ceea ce obisnuiam sa simt si apoi sa scriu aici.
Cine spunea ca oamenii nu se pot schimba radical,nu m-a intalnit pe mine.Si nu e prima oara cand fac asa;am avut mai multe transformari.
As putea sa incep un cu totul alt blog,sau sa-l golesc pe acesta de continut.Nu fac asta din cauza ca as vrea sa-mi amintesc mereu cum am fost si ce simteam si modul in care evoluez.
De accea,as dori un nou inceput si aici,in scrisul meu.
Inca nu stiu despre ce o sa scriu,daca sa fie pura inventie sau o sa fiu eu cu intamplarile mele peste tot.
Si cel mai important,chiar daca nimeni nu va citi asta(pentru ca nu am de gand sa-l promovez),ma voi uita peste zile,saptamani,ani la ce scriu acum si nu voi avea nicio idee despre ce tot vorbesc eu aici.
Succes mie!

Niciun comentariu: