sâmbătă, mai 16, 2009

Nu vreau...


De ce totul e in ceata in viata...cand nu poti intelege tortura asta invizibila,doar o simt si e atat de sufocanta.Credeam ca inteleg viata asta si oameni si poate chiar inteleg,dar de ce toata lumea raneste.E mai sfasietor decat o durere fizica.Atunci simti in primul rand frica de acea durere,apoi simti durerea in tot corpul dupa care se vindeca si intradevar raman cicatrici,urme.Si asta nu e tot aceiasi tortura cu cea pshica...aceea e lunga,lenta si te face sa nu simti nimic.Un gol lung si interminabil.Asta o sa-mi faca viata mereu.Prin oameni ma va umili si ma va rasturna de oriunde ma voi afla.Imi va stinge surasul si imi va da la schimb doar un gol.Si uni se intreaba pentru ce sa traiasca..Dar cat de greu au obtinut acel suras,cate alte goluri au tinut pentru un suras ..Prea multe.Si totusi nu se dau batuti,nu isi pun capat vietii doar pentru ca viata le ia totul.Pentru ca le si da totul...ca intr-o zi sa le ia inapoi.Oamenii m-au ranit,oamenii m-au facut sa simt un gol,m-au torturat si stiu ca inca n-am simtit nimic.Si stiu ca vor face asta mereu.O prietena,un prieten,o sora,un profesor ei toti stiu sa faca asta.Pana si eu stiu.Eu torturezi oamenii ii fac sa planga,sa-si piarda noptile suspinand si tot eu cresc in ei ura,si ei in mine ura.Ura,un cuvant din 3 litere si totusi cum raneste acest cuvant omul si cum oamenii ranesc cu acest cuvant.Dar cine sunt cu adevarat clipele de fericire si cine s-a ostenit pentru un suras...prietenii si nu sunt multi,dimpotriva.Si clipele alea sunt atat de pline de copilarii de soare si prietenii au in ei toate zilele de primavara si toata copilaria ta si clipele cand ai varsat laptele si noptile in care te-ai imbatat si sampania si iarba pe care te-ai tavalit,au in ei tot pamantul si pe tine si te iubesc la randul lor pentru ca tu ai toate astea in tine.EI nu vor faima ta nu vor lucrurile tale,vor sa-ti impartasesca lucrurile lor.Si vor sa-ti dea luna aia amara de pe cer.Vor sa-ti coloreze surasul,vor sa-ti tina stans viata in mana.Si vor sa le-o ti si tu pe-a lor.Tortura dispare si apare.EI sunt magicul din torura.



[Nu vreau sa te pierd in lumea de-afara]

9 comentarii:

Alexandra spunea...

Viata fara durere nu se numeste viata. Dar linia dintre suportabilitate si distrugere e fina. Si noi prea prosti ca sa facem diferenta.
-
Noapte buna. Macar tie.

lascenedumonde spunea...

MI-AI PROMIS CA DORMI...

www.jamescrissilv.ro spunea...

Oamenii ranesc din frica, din nestiinta si din snobism.
O zi de suflet iti doresc

lascenedumonde spunea...

si din cauza ca sunt oameni..

www.jamescrissilv.ro spunea...

Nu poti tortura oamenii dar cu siguranta te autotorturezi...
O zi minunata iti doresc

lascenedumonde spunea...

cum ma pot autotortura..sau cum vezi tu asta?si da...poate ca e si asa..

Alexandra spunea...

Asa ti-am promis?

lascenedumonde spunea...

ce sa-mi promiti?

Alexandra spunea...

Ca aveam de gand sa dorm. (Stii bine ca daca nu am dormit, a fost din cauza unui subconstient periculos de plictisit).

Ce-ar fi sa traiesti pentru tine?
Lasa durerea deoparte. Nu prea ai ce face cu ea, nu vezi ca nu mai pleaca pentru ca nu o lasi?