luni, septembrie 01, 2008

Gandirea.


A evadat.A iesit.A scapat din intunericul ganditorului.E liber,se manifesta ciudat.Nu ma lasa sa redevin eu,sa'mi gasesc propria cale de al elibera.Acum sunt eu.Celalalt eu.Celalalt eu este la fel.Aproape la fel.Iubeste,citeste,scrie,contempla,dar mai sunt eu?Sau doar o simpla ratacire a sufletului si a mintii?Gandirea nu'mi este aceiasi.Ma comport altfel...sunt alta?Camerele goale,intunericul de nepatruns,ameteala...ce se intampla cu mine?E ok.Acum sunt eu.Serios.Adevarata eu.Sau eu care s'a schimbat,maturizat.Da eu.STAREA a trecut.Eu a plecat.Sau asteapta.Asteapta momentul cand o sa fiu mai slaba.Vrea sa iasa,asa cum si eu de acum a vrut.Scopul este necunoscut.Nevoia fiecaruia de emancipare,nevoia de lumina si nevoia de a implini.Nevoia de a implini destinul.Pentru ca eu de acum cred in destin.Cred ca ne nastem cu un scop,ne schimbam pastrand scopul.Dorinta si visul sunt ultima suflare a destinului.Asa il implinim.Destinul implica tot.Pe eu ,pe celalalt eu,pe fiecare.Asa ne trezim visand.Interactionand.Comunicand.Si cine bate destinul?Cine il sfideaza?Curajul nebanuit al fiecaruia.Eu din mine,din tine se unesc intr'un singur cuvant.:GANDIREA.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Uneori suntem fata in fata cu propriu Eu. Stam de vorba si asta e bine. Dar daca suntem obisnuiti sa il vedem rar, pe propiul Eu, atunci este firesc sa nici nu il recunoastem cu usurinta.
o zi minunata iti doresc