miercuri, septembrie 10, 2008

Insirand pe viata.


Amintiri a caror uitare nu a fost inca data,care sunt inca prezente.Din asta e format creierul meu plin de erori.Ele,erorile,constituie acum ceea ce cred eu despre mine si despre ce ma inconjoara.Ma simt ca o jigodie,care in ultima vreme a reusit sa se certe aproape cu toata lumea,care a castigat premiul de "Cea mai redusa mintal",care nici macar nu picteaza bine,ca cica asta e talentu ei,care nici nu canta destul de bine si care nici nu scrie destul de profund.Care il uraste pe Daniel,care nu o invidiaza pe sora ei ca traieste doar pentru iubirea ei eterna si care sacrifica cu o simplicitate uimitoare relatia noastra care oricum era de rahat si care se preface ca n-a fost nimic,ceea ce ma enerveaza la culme.Care crede cu ardoare ca bunica-sa n-a auzit in viata ei de sustinere[mai tarziu sigur o sa-mi para rau ca am zis asta].Care a facut-o pe cea mai importanta persoana sa planga si care si-a pierdut prieteni pe nimicuri.Care se entuziasmeaza prea repde si pierde.Lallala...ma bucur ca m-ati cunoscut.Mai sincera de atat nici ca puteam fi!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ai simtit asta?
ACUM te inteleg.
Si, hei, ei tin la tine ^_^, stii asta cel mai bine.

lascenedumonde spunea...

Da ar trebui so stiu.Chiar nu sunt miss fite,pe draq am si eu hobby-uri,vise si alte kkt-uri de-astea.Ma rog...

lascenedumonde spunea...

TRIMITETI-MA LA PSIHOPATI PANA NU IL OMOR PE DANIEL!!!

Anonim spunea...

Si eu ma bucur ca te-am cunoscut. Framantari, dureri, amintiri si lucruri pe care am vrea sa le uitam sau sa le stergem. Dar amintirile nu sunt erori. Sunt doar sentimente, senzatii...
o zi minunata iti doresc

lascenedumonde spunea...

Pacat ca imi influenteaza viata:))

Anonim spunea...

Ti s-a pus pata pe Daniel...
Fir-ar, tine la ea, ce nu e in regula?
In plus, ne maturizam cu totii... Asa ca era inevitabil... Ma refeream la relatia despre care vorbeai. Poate s-a schimbat, dar nu intr-un sens ... rau.


Hei, sunt inca aici, ok?

Anonim spunea...

Te gandesti: Daniel nu citeste asta, Daniel nu citeste asta, Daniel nu citeste asta...

lascenedumonde spunea...

Ba nu,Daniel a stricat totul!

Anonim spunea...

Hai sa ne schimbam preocuparile. Sa vedem daca apar alte nume in viata noastra...
o zi minunata iti doresc

lascenedumonde spunea...

Alte procupari cum ar fi...???Mai bine dorm:))

lascenedumonde spunea...

imi place sa dorm

Anonim spunea...

O seara de sambata minunata iti doresc.

lascenedumonde spunea...

ms:D