joi, septembrie 18, 2008

Stealing the sun.


Cum nimeni nu stie ce vreau eu,eu nu stiu ce vrea nimeni.Cea mai banala chestie pe care puteam s-o zic in weekend-ul dupa prima saptamana de scoala:D.Si cum alexandra azi e gone la valea doftanei...va dau si adresa?Eu nu fac nimic decat meditez la o chestie de care n-ati mai auzit..Se cheama ca eu am inventat-o si sunt geniu sau ii zice tampenie?:))Ma gandeam la cum arata marginea creierului meu,o fi roz?..alexandra asa zice si ma mai intreb daca am adresa?Am?Probabil ca nu arata asa rau din moment ce e roz..Cine stie reclama aia veche de pe magic fm in care unu zicea:"Vrei sa afli mai multe despre corpul tau...?De ce mergem la dentist?De ce nenea doctoru ne injecteaza impotriva rabiei?Ce-i aia rabie?(thought)..Vrei sa afli toate astea?Cumpara acum de la orice chiosc de ziare si presa cartea "Nu mai stiu cum ii zice ca n-am memorie si ma gandesc sa iau lecitina,dar ultima oara cand am luat n-a avut efecte mari".Margine creierului meu e roz:-sDar ce forma are?:))

Prea stupid....Vreau sa fiu/sa am un caine/o pisica.




She lives in the city
Under the sea
Prisoner of pirates
prisoner of dreams.

Niciun comentariu: