duminică, noiembrie 02, 2008

Pretinzi fals.


Nu te-ai intrebat niciodata "Cate zambete false o sa-mi mai arunci,fetito?"..desigur ca nu.Nu m-am tradat niciodata,dar tu asta faceai zi dupa zi.Imi dadeai dreptate.Tu chiar ma folosesti.Esti cruda,nu te-ai gandit la nimeni.Desi copilul soarelui,te-ai acomodat prea mult cu perdeaua ta de indiferenta.Te-ai obisnuit..iti place.Nu??Iti place sa fi egocentrista,tu si ea.Stiam,deci am avut dreptate.Poate te-a tradat,dar tot pe ea o vrei.Degeaba,copilul soarelui te anuleaza.Nu mai esti raza pe care o stiam,sau esti cea pe care no stiam.Atunci este foarte corect.N-am vrut sa-mi dau dreptate,cum nici tu nu credeai ca minti.Tu chiar minti.Eu chiar ma comport fals.Pretinzi fals.

2 comentarii:

Oana spunea...

Nu pretind fals:(Sunt doar niste concluzii ce le trag gresit:).
Maimutareli de toamna~iarna.



Mereu:X

lascenedumonde spunea...

colectia copii draguti..te pup