miercuri, octombrie 29, 2008

Razand..


De toate problemele lumii,sa radem si de prostie,sa radem noi cei care din cauza firii ne-am dat seama.Ne-am dat seama ca problemele se invart intr-un ciclu continuu,ne-am dat seama de ura.Si nu o vrem.Nu vrem ura.Sa radem ca nu suntem copii realitatii.Sa radem ca suntem niste boemi egocentristi,sa radem cand ne prefacem.Sa ne prefacem ca radem atunci cand vrem sa plangem.Sa nu ne vada ceilalti.M-am intrebat cum gandeste lumea,toti gandesc ca mine?Clar ca nu..Dar acum sa radem ca suntem unici si sa radem suntem niste snobi.Niste snobi inteligenti.Sa radem ca inca nu suntem risipitori.Sa radem ca avem talent.Si poate o sa radem si atunci cand o sa regretam ca o sa fim izbiti si nu loviti de adevarata realitatea.Si nu vom mai fi boemi egocentristi si vom rade ca nu mai visam.Ca am murit..

2 comentarii:

Oana spunea...

boemi:">

esti o poeteasa a cuvintelor. Le invarti ,le rasucesti.

Gandirea ta "criminala" ma face sa ma gandesc ca inauntrul nostru exista drama:d

lascenedumonde spunea...

o drama modelabila,dar in rau ci de prea putine ori in bine