vineri, august 22, 2008

Fuck!Ups i did it again....


Ups...da am varsat laptele si ce??Mai gresesc si eu!Ufff...scuze eu am uitat frigiderul deschis.Jur!Nu se va mai intampla.Ceeeee??!!Ce'a facut??Aaaa..da imi amintesc..eu l'am inchis in bucatarie...dar nu credeam ca o sa darame in halul asta..:">Ok astea's unele dintre intamplari.
Deci m'am sculat.Wow ce zi superba..numai buna de facut cumparaturi.Trebuie neaparat s'o sun pe prietena mea..sigur n'are altceva mai bun de facut!Deci nu'i asa ca vi prin oras??Da??Mersi..deci ne vedem in centru:).Aaaa da sigur mami..nu-mi mai cumpar bijuterii promit!!Ai cuvantul meu...:)Ok atunci am plekat.Paaaaa!Ajung la fantani unde prietena mea ma asteapta.Unde ai fost nebuno???Te astept de 10 minute...lasa .Hai sa ne distram!Ok..uuuuu..Primul magazin!!!ii zic...aaa..e plin de bijuterii..aaaa...sti mi'a zis mama sa nu mai cumpar cu sacu...deci...dar nu cred ca se supara!Adică totusi uite ce pandantiv super...si nu e decat 40 ron..un chilipir:))Merg la casa de marcat cu un zambet cat toata casa...Tiffany's e un super magazin:)Sunt o clienta fidela...Aaaaa.Aia ce e???Cumva o reducere??!!Deci daca cumpar inca ceva in valuare de 30 ron...Primesc o poseta gratis??!!...De la Clarins??!!Asta da afacere..repede nu pot rezista!!Poseta e chiar marfa:O!!
Sooper zi!Ajung acasa destul de obosita...Mama ma intampina:Buna draga...Cum a fost?Te'ai distrat?Da,mama!A fost super!Aaaa...ma bucur!Si ce ti'ai cumparat?(mi-a vazut punga de la spate)...Aaaa poi nimic..niste chilipiruri.Sa vad si eu!!FUCK!!!Ce ma fac???Aaaaa..ok m-ai prins,dar pur si simplu n-am putut sa rezist...adik am primit o poşetă gratuit..de la Clarins!!!
Continuarea e mult prea clară...Fără bătaie!!:))

2 comentarii:

Anonim spunea...

da, seamana un pic cu tine...
te-ai lasat:))

lascenedumonde spunea...

anonim::P