vineri, august 22, 2008

A thousand dreams i still believe

-Te iubesc!!!i'a zis sfidatoare...
-Ceeee???Acum iti mai si bati joc de mine??!!Cum de reusesti???Esti atat de...de...PERFIDA!!!Si prefacuta!!
-Dar...Te iubesc...cu adevarat...Trebuie sa crezi!!Stiu...stiu ce ti'am facut...sunt o proasta!!Am gresit fata de tine..Te'am luat in ras!!Regret!!
-Habar n'ai!!!ii zice cu o ultima suflare..apoi un sir de lacrimi aluneca pe obrajii lui aprinsi.Ti'ai batut joc de mine..N'am facut altceva decat sa te iubesc!!
-Stiu!!!A.....am fost prea imatura si prea oarba!!!Dar te iubesc!Asta simt!!...Te rog...zi'mi ca inca ma m'ai iubesti...
-Ca sa ce???Sa'mi zdrobesti iar inima??!!
-Iti jur te iubesc!!!
Fetele lor atat de apropiate se ating pentru prima data intr-un sarut...
Pentru mine asta e inceputul perfect al unei relatii adevarate.

Niciun comentariu: