sâmbătă, august 30, 2008

Iubind azi,uitand maine.

Urmaresc infinitatea cerului si nori trecatori care intre timp au disparut.E apus.Simt vantul alunecandu'mi prin par.E de vis,sunt atat de fericita incat as putea saruta cerul.Sunt atat de aproape.Magia e de nedescris.As vrea sa o impartasesc cu voi.De cand m-am nascut,n'am facut altceva decat sa traiesc,sa traiesc clipele,ca si cum era normal sa fiu normala si sa nu'mi pese.Sa fiu indiferenta la ce e in jurul meu,sa traiesc intr'un mediu protejat,cu un zid in jur...asta pentru ca eram oarba si prea mica,pentru ca nu sunt si nici nu eram un copil deosebit,pentru ca jucam un joc slab in care singurele miscari erau visele,singurele sperante asa mi le faceam,cu ochii deschisi sau inchisi.Eram o fata cu o sora mai mare,iubeam cercul in care eram inchisa.Azi iubesc libertatea.Iubesc cerul cu nori si tot ce ma inconjoara.Te simti asa privind lumea cum se misca,traficul,privelistea.Cat imi place sa merg in centru sa ma asez pe o banca si sa privesc...Vezi altfel lumea..cu alti ochi,ai alte sentimente si alte pareri.Sunt mii de lucruri pe care le privesti altfel cand vezi natura lucrand,cand observi cursul fiecaruri lucru,cand te simti atras de orice prostie care'ti aduce aminte de prieteni,de copilarie,de locurile in care te-ai simtit ocrotit,de viata.Acum o parte din mine e cu tine,cititorul,desi nu sunt multi si e ok.Nu sufar,ma bucur.Partea buna e ca sunteti prieteni,cunosctiti,necunoscuti,aveti mereu o parte din mine cu voi.Puteti uita ce ati iubit azi.Puteti uita orice sentiment pe care le-au adus lucrurile petrecute azi.Uitand maine ce'am facut azi,uitand maine o parte din viata.

7 comentarii:

Anonim spunea...

In astfel de momente totul pare mai larg, mai deschis. Ai vrea parca sa te confunzi cu ceea ce se afla in jurul tau... e o senzatie extraordinara, dar greu de descris... Fiecare clipa merita traita la maxim, dar rar poti intr-adevar sa faci asta.

lascenedumonde spunea...

alexandra:sti cat te iubesc???

Anonim spunea...

mult? :-"
glumeam, te ador>:D<
dar fara voi as fi o mamaliga... cred ca mi-as plange de mila non-stop:P
bine ca exista si prietenii adevarati...

Anonim spunea...

frumos descris sentimentul. dar visul este cel mai puternic lucru pe care il avem la dispozitie. nu trebuie sa il pierdem niciodata.
imi place cu scri si te-am trecut in blogroll.
o seara minunata iti doresc

lascenedumonde spunea...

james:multumesc:)

altemps spunea...

Comentariul de mai jos era menit sa fie postat aici, scuze :)

altemps spunea...
E asa de grozav sentimentul de libertate pe care il dobandesti atunci cand valul se ridica de pe ochi, indiferent care ar fi acel val. Ai descris perfect eliberarea, armonia, descoperirea.
O seara faina,
Altemps

lascenedumonde spunea...

Da,o seara buna si tie:)