vineri, august 22, 2008

Jurnalul meu.Secretul meu.

Am jurnalul asta de ceva timp.Mai exact 2 ani...da de 2 ani scriu vrute si nevrute..intrebari..scriu de baieti draguti,de caini,pisici,surori bune..fete rele..cercuri,geometrie..am scris chiar si de scoala.Am gresit da ..de multe ori facand liste cu prietenii mei actuali..wow ce de taieturi si stersaturi..da el m-a tradat..Sters!Dc nu tine legatura cu mine??...ma rog dak nu are chef ..deci unde am pus guma aia idioata..Fuck!!nu pe aia..ea era prietena mea..da in ultimu timp mi' dat ghionturi..ok am multa treaba!!Asta-i treaba cu prietenii..se schimba..te lasa..te uita..nu te mai vor!!!
Pot sa zic ca in jurnalul meu apar mai mult de 10 nume de baieti:">..aaa poi sa ma explic..nu vreau sa par..Aaaa,dar nu par nicicum..da mi' plakut de ei...si???Wow mai ales de blondu ala..da a fost in trecere:D
Acum sa ajung la intamplarea care a generat lacu din jurnalul meu...E pur si simplu FLEASCA!!!Deci..intr-o zi insorita,ce'mi veni mie..poi imi veni sa ma urc in copacul din locul unde-si avea catelul meu locu'..ca na are curte nu gluma...eh si eu in copac stau foarte confortabil..Din cauza dispozitiei crengilor.Si m-am urcat..nush ce draq am facut da jurnalul meu a ajund in oala cu apa a cainelui..FUCK!!de 3 ori FUCK!!Cum am putut...aaaa e fleasca pur si simplu paginile s-au sters..Stiu!!Il voi pune la soare..Da cum naiba??ca are o groaza de pagini..eh si pana la urma asa a ramas..nici acum nu e uscat de tot..dar cel putin mai scriu in el:)..Nice story:)

Niciun comentariu: