vineri, august 22, 2008

Realitate sau moft

Oakey..sa vorbim despre actorul meu preferat si in general idoli..:)Majoritatea populatie are un idol,unul pe care il imita,pe care vor sa si'l insuseasca.Sunte'ti indragostite de brad pitt...oare asa e???sau e doar o fantezie in care esti u si idolu tau pe plaja:)).Apropo de asta ..am o prietena care e de varsta mea,din clasa si care e inebunita dupa bill kaulitz..Nuuu nu asta e problema...doat k are tot felu de vise irealizabile cu pustiu ala din germania..zau???!!!Sau prietena mea pe timpul vacantei..e inebunita dupa dica..si o tine pe a iei..zice ca e casatorita cu dica si ca se iubesc rau detot:))??!!Ce sot ti-ai ales pisi!!Si tot asa..cred k aici intervine lipsa de ocupatie si de prieteni ..zau!!

2 comentarii:

james crissilv spunea...

Din punctul meu de vedere, fotografia infatiseaza cel mai mare actor la ora actuala.
o zi minunata iti doresc

lascenedumonde spunea...

da...cel mai mare actor..si un model in viata:)..Si tie o zi buna...sau noapte..sau..oricum asa e:)!