vineri, august 22, 2008

It's so beautiful when a boy smiles

Nu'i asa ca e minunat..Da..prietena mea aici de fata care imi citeste "jurnalul",imi zicea ca mie nu'mi plac baietii???!!!Omg???mie??...srry gresisi persoana!Eu sunt inebunita,ma uit aproape dupa toti de varsta mea..recunosc ca sunt multi:">
Oricum..nu toti intorc capu si pe fata lor se largeste cate'un zambet..asta e rar

Fetelor,nu'i asa ca v'ar incanta ca un baiat de care va place desigur,sa se intoarca si sa zambeasca??Ok..deci acum conduc cauze umanitare..nu,dar asta ar fi super...Stiu!!Sunt geniala:>!auzi...???Ma sustine cineva:))?Ok recunosc..cer prea mult..Evident!!Cum va asteptati ca egoistii aia care fac tumbe sa impresioneze s-ar uita ca draq la tine si-ar zambi:)>???

3 comentarii:

Anonim spunea...

iti spun eu, nu-ti plac baietii:))
mergem pe strada. bun. drept inainte, strada destul de ingusta. ok. chiar in fata noastra: un grup de baieti. oops! traversam. totul a revenit la normal [este vorba despre tine, cred ca ti-ai dat seama deja:P]. intre timp, iti amintesti ca nu-stiu-cine, care trece pe acolo de destul de des, iti arunca priviri furise...deh. in cateva secunde traversam din nou strada, ca s-o luam de la capat de fiecare data cand apare vreun tip mai dubios... sau cel putin pana intram pe bulevard.

lascenedumonde spunea...

anonim(alexandra):da traversam dar depinde de cine ne ferim ca eo nu ma feresc de toti baietii:>asta ca sa sti!!!!

Anonim spunea...

bine, bine